trött dag!

Hej hej hallå, började min dag klockan 03.30 (!!!!) då kunde jag inte sova längre, en timme senare ringde klockan, halv 5, åkte till jobbet och öppnade macken vid kvart över fem!
Jobbade till halv 3 för att sedan åka till Ystad för att möta upp Annie! Mys som vanligt!
Agge kom när vi satt på Snuggles (fika idag igen, fan jag blir både pank och tjock).
Älskade Bollerupsmänniskor <3

Just det, när jag jobbade på macken ringer posten "hej, kan du börja 7 imorgon?" -öööhhhm, har inte jag slutat hos er? haha, nej skämt å sido, jag uppskattar att dom ringer, men dela ut reklam är jobbigt som tusan! Ska i alla fall jobba till 10 ca, sen ska jag hem och fixa Lammet, sen blir det hoppträning! Sen blir det nog att åka tillbaka till påsten!

På fredag ska Alfred opereras för ljumskbråck, sen är han sjukskriven i 3 veckor, och vet ni vad, det är precis 3 veckor till jag börjar jobba "på riktigt", lite extrasemester för oss två!

förresten! Läs Nellas inlägg om SD! sjukt bra skrivet! http://hysteri.blogg.se 


Malin och Camaro tränar för Christoffer i Grevlunda vintern -08

Kommentarer
Postat av: Nella

Min gullevän <3

2010-09-23 @ 03:10:54
URL: http://hysteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0