ratatata

tjena hejsan!

Malin och Camaro var superduktiga i allsvenskan idag, gjorde 2 felfria rundor i 1 m!



Kom hem vid 2 inatt, var som sagt på födelsesagsfest för Sophie i malmö, käkade på Big Bowl, för att sedan bowla lite, sen gick vi ut på ngt uteställe vid Folkets park!
Alfred satt uppe och väntade på mig, snäll som han är!

I förmiddags kom mamma och mormor och hälsade på mig i lägenheten, Alfred hade åkt hem till sin pappa för att uträtta lite ärende! Åkte till jobbet vid 1 och jobbade i ca 4 timmar!

Nu sitter vi här och kollar på I am legend, med "alternativt slut", hoppas han inte dör i slutet då, haha!

Nu ska jag sätta på mig min rosa fluffiga morgonrock och mysa med älskling i soffan!



Kommentarer
Postat av: Anette

Vad duktiga de är! :)

2010-09-28 @ 11:34:49
URL: http://www.lillahumlan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0