Planning

Nu sitter Alfred och jag i soffan och kollar på en urkass film! Alfreds operation gick bra, så det är nice, efter jag hämtade honom på sjukhuset åkte vi till McDonalds, han beställde Megamenyn, som består av 2 st BigMac och plusmeny på det!!! Hungrig eller vad?

Men när jag hade lämnat honom på sjukan åkte jag hem, så kom Malin med baguetter från Bullen&Bönan, sen klippte vi Lammet, han var ganska hårig, men nu är han len och fin som en barnrumpa ;)
Efter det red vi ut, Malin på Camaro och jag på MP, skoja min doja hon var pigg! haha

Imorrn ska jag upp 05.30 börjar halv 7 på macken! Sen på kvällen ska vi ut med Sophie, ska bli mkt trevligt fast jag ska agera chaufför till Malmö, inte min favoritplikt i världen, men man får ställa upp för laget!

Har precis anmält till hopptävling till nästa lördag, 90 cm i Ljunits så ska Malin starta 1m!  Dagen innan ska jag vara med i Knockout-laget, hård tävlingshelg!


Foto: Freja Lindskog

Kommentarer
Postat av: Nella

Roligt!!!!!!

2010-09-24 @ 23:38:54
Postat av: Anette

Jättefin header! :)

2010-09-25 @ 18:29:33
URL: http://www.lillahumlan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0