Höst

Idag har jag och Mia spenderat halva dagen (nästan) på Bullen och Bönan med en grillad baguette och lite smått och gott, alltid kul med skitsnack och minnen. Gamla som nya! Finns alltid så mycket att prata om!
Åkte sedan för att kolla på en lägenhet till Mia, skitfin var den! en etta , vädigt välplanerad får man väl säga! Så efter det for vi ner till Österlenhem för att skriva in! Hoppas på det bästa nu! Så det kan bli PARTYPARTY!

Idag lyckades jag göra min egna header också, för första gången i mitt liv! haha, vet inte om jag ska ha kvar den, slängde ihopa den lite snabbt! Vad tycker ni?

Nu ska jag ut och rida! Camaro ska som sagt bara konditionstränas, ut och trava några kilometer, sen blir det cantring runt stubbåkern, får se hur mycket han pallar, imorgon blir det lugnare tempo för att på torsdag kommer Malin och hopptränar!
Money ska med ridas idag, mest i ett lugnt tempo, mjukgörande jogging, inte speciellt hårt, hon hade en jobbig vecka förra veckan, så nu är det mest avkopplingsarbete några dagar!

Imorgon kommer Annie och hälsar på från Öland! Ska bli jätteskoj att träffas, det händer väl inte allt för ofta om man säger så!

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och byta om till ridkläder och ge mig ut i blåsten!


Christine på MP (Moneys förra ägare) och jag på Camaro!


Kommentarer
Postat av: Nella

NAJS att du börjat uppdatera igen. LOVE U!!

2010-09-21 @ 20:30:24
URL: http://hysteri.blogg.se/
Postat av: Anette

Såå söt liten är!!! <3

2010-09-25 @ 23:52:24
URL: http://www.lillahumlan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0