dagen innan

Hallå hejsan!

Bestämde mig för att åka med pojken till ridhuset och träna inför Knockout-dressyren imorgon!
Lite sisådär med att lasta och åka iväg själv, det är tur att han är så himla snäll!


bild från i vintras :)

När jag kom hem och lämnat av Camaro så åkte jag till Svenska Foder i Lunnarp för att hälsa på pappa, blev sponsrad med ett Hippo-schabrak och Hippo-jacka som jag ska ha när jag tävlar :) nice!
Efter det städade jag lägenheten och bestämde mig för att sätta ihopa byrån vi köpte på Ikea igår, slutade med att jag tog sönder hela skiten, så nu ligger allt under press med Karlssons klister! haha, ska inte ge mig på sånt mer!

Nu ska älsklingen bjuda på middag, sen blir det nästan sängdags med tanke på att jag ska upp halv 5 för att jobba imorgonbitti!

Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Nella

miss u so much!

2010-10-01 @ 00:17:54
Postat av: Anna N

Hahaha! Ja, Alfred nämnde nån byrå som du kämpade med. Ska bli intressant att få se resultatet imorn. Vi ses! Kram

2010-10-01 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0