boktips!


Denna köpte jag till Tunisienresan och sträckläste den på ca 1 dag! Nu är jag inte så dömande när jag läser böcker utan tycker det mesta är bra! och denna är en av dom som jag helt klart gillar! Jag är fortfarande insnöad på det här med det övernaturliga sedan "Twilight", (som inga böcker klår enligt mig) höhö Team Edward :P gud vilken nörd jag är, men denna boken är iaf i den stilen! Nästa bok "Crescendo" kommer ut den 30 september, så det är bevakning på cdon.com nu !
Jag läser också True Blood och är på Defenetily dead, fråga mig inte om hur många böcker där är i "Sookie Stackhouse serien" dom är lättsmälta och en sån där vid sidan om bok! Jag är en sån riktig läslus, och dumma mig som inte går till biblioteket utan jag köper alla böcker, blir dyrt, men det är så kul att ha!

Kommentarer
Postat av: saida

Den boken är SUPERbra. Fick den av mamma i våras (innan den kom ut), så jävla het bok ;)

Har skickat mail till dig på fb med lösen till min blogg ;D

2010-09-22 @ 23:35:48
URL: http://saiiko.blogg.se/
Postat av: Anette

Tack för tipeset! År på sista boken i True Blood serien. Inte Twilight direkt men det kommer finnas en annan typ av saknad när jag läst ut denna! ;) haha

2010-09-25 @ 18:22:59
URL: http://www.lillahumlan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0