amen hallå bloggen!

Finns du kvar?
haha, jag har verkligen lagt detta på hyllan hela sommaren eftersom jag har jobbar som ett litet svin, men nu jäklar är jag ledig och orkar skriva lite igen!
Mycket har hänt i sommar, eller nej, egentligen inte, cyklat ut en massa tråkig post!

Skitsamma vad som hänt i sommar, jag och Alfie har vart i Tunisien! sjukligt nice!



Varmt och skönt och välbehövligt rent ut sagt!

Igår var det dressyrtävling med Moneypenny, vår första! Målet med tävlingen var att hon skulle hålla sig på mattan, inte rusa ifrån mig och gå med en jämn takt och jämnt tempo! Jag var i valet och kvalet om jag skulle starta LA, men jag kom fram till att jag inte kunde programmet och efteranmälde sådär 2 dagar innan tävlingen, så jag valde att starta dom programmen jag redan kunde, LC:2 och LB:1.
Målet klarade vi med råge, hon var jätteduktig, lugn och fin och harmonisk. Slutade 7:a i LC av 21 och 17 plats av 32 i LB:n. Så nöjd är jag allt!
Till råge på allt så har jag blivit tillfrågad att starta Camaro i allsvenskan div 2 i hoppning, "fanken också" tänkte jag när jag redan har sagt ja till jobb! Så jag ringde Mulin Fulin, så hon ska starta honom på söndag!


Lille plutten

Nu ska jag vara en bra flickvän och städa lägenheten!

Över och ut!

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha precis, men det var ju ändå realistiska poäng och kommentarer så man får väl vara nöjd, bättre det än när dem skriver något som man inte alls känner igen! ;) Tack! Det gör han säkert, vi har ju rena dreamteamet så det kan inte gå annat än bra, höhö! ;D Kram!

2010-09-20 @ 17:58:35
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0