Kvalitetstid med vänner!

Gud vilka härliga dagar jag har haft! Igår åkte jag och Malin till veterinären med Metallica och vaccinerade, så duktig bebis! Sen åkte vi hem och skrittade ut en runda med kusarna, så underbart väder!
Efter det åkte vi hem till Natta och spanade in hennes gods! Jättemysigt, så himla skoj att ses, precis som vanligt!
Åkte till Lund för att fika, och av ren spontanitet ringde Nella och sa att hon följer med mig hem! Så idag har vi vart i ridhuset med Moneypenny som skötte sig exemplariskt! Duktig tant! haha

Åkte och fikade på Bullen och Bönan, haha, tycker nästan det är pinsamt att gå in där nu när man vart där så oftadom måste tro att jag är en tjockis!

FÖRRESTEN! Alfred ringde mig igår och sa att han hade skaffat en katt, och att den var i lägenheten! okej?
Så när jag och Nella kom hem, mycket riktigt, en katt vid namn Selma satt och väntade på oss! Så var man med katt, vi börjar likna en riktig familj nu! höhö

Nu ska jag snart skjutsa mina päron till Bryggeriet i Ystad! och imorgon är det högskoleprov, tjoho?! eller?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh ja ska också göra högskoleprovet!.. och jag hade glömt det. Var helt inställd på en mysig dag i stallet och sen hem och bara slappa, inget plug imorgon! Men det krossades när jag kom på att jag ju ska sitta i skolbänken heela dagen.. :P

Lycka till!

2010-10-22 @ 16:33:43
Postat av: Nella

Tack för myset! ;) <3

2010-10-22 @ 17:26:39
URL: http://hysteri.blogg.se/
Postat av: Anna N

Bild på kissekatten efterfrågas! ;)

2010-10-25 @ 22:42:30
Postat av: Anna N

Bild på kissekatten efterfrågas!!! ;)

2010-10-25 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0