Kom igen för faaan Jimmy!!

Hoppas denna tankeöverföring når ända till Jimmy i Kentucky! Han kom TVÅA !!!!(??????) i presentationen igår, för fanken Jimmy.. tvåa? Det skulle han ju i alla fall VUNNIT!

Minns när vi var i Beesd 2008 och var sist ut i presentationen (presentation för dom som inte vet är en tävling som går ut på att vara så "ren och hel som möjligt", Piotr som vi jobbade med la 60 timmar på selarna, vi borstade hästar och la ner tid på knoppar som om det vore just.. ja, VM. Det är så kallat groomens pris, ju bättre puts där är på allt, desto fler poäng), och just det, VI VANN PRESENTATION PÅ VM 2008!


Fått på vita benlindor innan prisutdelning


Jimmy och USA:s teams Chef d´Equipe Ed Young



Änsålänge ligger han i alla fall tvåa i dressyren bakom Chardon, inte så konstigt, Chardon är förra världsmästaren så! Får bara hålla tummarna att dom andra inte kör så bra , haha


Johanna och jag groomar på dressyren

:)


Marathonen kan gå bra, det är Jimmys "grej", så jag hoppas han håller sig i ledningen, dessutom kommer det att visa LIVE på eurosport på lördagkväll, självklart kommer jag sitta klistrad

Johanna och Gary groomar


vattenhinder

Nej, nu får det vara slut på nostalgi för idag, önskar dock att man hade vart med :(


Kommentarer
Postat av: louise

Åååh vilken tur att jag slank in här, ska lätt se på eurosport hela kvällen!! :D

2010-10-09 @ 17:47:35
URL: http://lewlewlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0