Camaro!

Camaro har inte riktigt vart sig själv på sista tiden, började när Malin tävlade att han stannade på hinder, vilket inte riktigt är Camaro-stil, han stannar typ aldrig. Samma när jag hopptränade honom , han stannade även på hinder som var ca 70cm (?). Lät honom småvila nu i någon vecka, man märker inget konstigt i dressyren och i övrigt, då är han jättefin!
Vi vet ju sen innan att han får lite höstddepression, så jag hoppas det är det som fattas honom.
Annars har jag hittat en massör som vi kanske ska ta ut, kan ju faktiskt vara så att han har ngn typ av låsning osv när man hoppar. Jag ska dock ge det någon vecka till innan jag ringer, eftersom just att hösten gör honom sur, vresig och beter sig inte som sig själv.
Det var likadant förra hösten, och det började såklart dagarna innan Knockout-finalen.. han ville inte alls, så jag lät bara honom gå i pessoasele och sen ställde jag av honom pga vädret förra vintern. När jag sen satte igång honom var han finare och positivare än någonsin.
Jag tror jag ska lita på min magkänsla och inte brusa upp mig för mycket ang detta. men det är klart att man blir orolig när en favoritpojke inte vill som man själv vill!


Knockout tävling i våras i Kristianstad

Kommentarer
Postat av: Anette

Stackars pojke! Inte alls roligt! :( Men förstår honom verkligen. Det är alldeles för kallt och blåsigt nu...



Tror du gör rätt i att lita på din magkänsla men jag förstår att du blir orolig. Hoppas han piggnar till!



Kramar till er båda!

2010-11-18 @ 19:16:40
URL: http://www.lillahumlan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0