2 nov

Hej hej hejsan!
Nu har vi ÄNTLIGEN fått internet! Ett mobilt bredband änsålänge, får väl skaffa ett riktigt sen!
Har precis suttit och kollat in XXXL Lutz hemsida efter tavlor, damn it vad många och fina dom har! Blir nog en liten tripp dit!

Jobbade innan mellan halv6 och halv 12, lagom lång arbetsdag! höhö, skulle hem och sova en runda för att sen åka hem och rida och sen åka till Johanna och färga håret, men allt hamnade i sopen!
- Jag sov två rundor
- Johanna fick ställa in ikväll
- Det hellregnar (=ingen ridning)

Alfred kommer iaf hem om en stund, sen ska vi ut och gå en runda med Johan och Ulrika!

Har lite dilemma om hur jag ska färga håret, om jag ska slinga fler ljusa slingor, bli redhead eller om jag ska bli mörkhårig igen. Det lutar åt de ljusa slingorna, vi får se vad Johanna tycker! Skönt med sin privata frisörska!


Firade favoritkusinen i helgen som för övrigt fyllde år igår!
Grattis stumpan <3


Byes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0