Trött?

Jo, det kan man väl säga! Dessa dagarna har gått i ett, vart sjuk samtidigt som man anordnar ett
galej! Kanonbra!
Sitter här helt ensam i lägenheten, Alfred är på Grisfesten i Alnarp, hade följt med på den om inte vi skulle upp sveintidigt imorrn för att hämta nyckeln och pilla hela dagen! så vad sägs, är det inte dags att gå och lägga sig snart? -mjo, hade vart ganska skönt.. faktiskt.

Har fått håret slingat idag av min personliga frisörska Johanna. Gud vad bloggstyle att ha en egen frisör, hehe ;)

Har pillat lite med akvariet idag, börjat bli en massa bruna kiselalger nu, inte alls skoj, men det är en del av proceduren helt enkelt! Ska ta lite bilder sen när det har blivit fint igen!

Gud vad jag saknar min Alfred idag, helt sjukt, så jag sitter här i soffan och tröstäter dom förövrigt skitgoda cookiesarna som Lovisa kom med häromdagen!

Nej, sängen kallar, ska upp vid 7 imorrn, lång dag väntar!

See you tomorrow folks!

Kommentarer
Postat av: agnes

I know att ha en egen frisör är så jääkla oslagbart. Min har gjort en uppsättning till mig i håret idag till er fest ....wooopidooo

2010-05-15 @ 15:54:42
URL: http://freakinagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0