Blogginlägg

.... på Nellas begäran! Har egentligen itne hänt så mycket idag.
Men än att jag började kl 7 imorse på Posten, lärde mig en ny runda, och FY tusan vad det
har blåst idag! shit asså!

Körde hem med postbilen och går på nästa pass kvart i fem! Rättså nice att
man bor 20 meter från det första tömningsstället, alltså behöver jag inte går ut förrän 5 i 5! Fattar ni?

Ikväll kommer Mia och Malin för imorgon lämnar vi St Olof city kl 0445 för att åka
till Tyskland och handla saft! Saft till festen alltså :) Sen börjar jag jobba 1645, sen slutar jag
1845, 1900 ska vi fira Matilda. Shit vilken dag alltså!

Life is life right?

Monni och solnedgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0