kväll

Hej!
Nu sitter jag i soffan! funderar på att gå och läsa, det är så himla mysigt i vårt sovrum, stor säng massa kuddar, varmt och mysigt nu när det är så dåligt väder!
Läser just nu "Shiver", av Maggie Stiefvater

Lite Twilihtkänsla över den! Men det är söt, har inte hunnit komma så långt!

På fredag är det student för min broder, så imorgon ska jag hjälpa min mor att laga en massa mat, sen ska jag åka med till Alfreds kusin Jakob som tar studenten! Mycket just nu! haha, men det är skoj! sen på lördag ska jag tävla! LOVE it! skulle aldrig kunna rida utan att tävla.


Jag och Mp till höger!

På tal om tvättmedel, my man är hemma och målar lite på sin bil, han ska ju köra studenter med sin Buick så den får vara fin till dess! naaw, han är så duktig!


Love <3

Kommentarer
Postat av: saida

den har jag läst, fast på svenska :) sjukt bra o söt :)

2010-06-11 @ 02:28:12
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0