Halo!

Idag har egentligen varit en slapp dag, men jag är ändå otroligt trött, tror att Olivia sög musten ur mig! Hon och jag hade en halvdag med Bo Ohlsson, Bullen och Bönan och slutligen "Den lilla sjöjungfrun" (stavas det så)?
Sedan kom Anette och besökte mig och Camaro! Vi skulle egentligen rida en sväng med pojken har lite fång, så det fick bli en klapp på halsen! men det var mys!
Så kul med Anette, för hon är nästan nerdigare än vad jag är när det kommer til Twilight! haha, men det är skoj!

Alltså, jag är seriöst så bränd att det smärtar ända in i benmärgen, är det så himla bra egentligen? Det gör [buys]-ont! Känner mig som en halvförlamad tant! och så ska det blir fint väder imorgon! får bli skuggan med en god bok!
På kvällen blir det i alla fall att besöka Johanna, min privata frisörska ;) ska blonda mig lite till e tanken, jag kanske ska satsa på platina? det hade jag nog passat i! (läs ;sarkasm) HAH! jag blond? Vilket skämt!
Nejmen ärligt, lite guldblonda slingor till tror jag :)

Har inga roliga bilder att lägga upp, tycker själv det är tråkigt med bloggar utan bilder och videor, så får väl ta tag i mitt liv och använda min dyra och helt onödiga systemkamera (onödig om man inte använder den)!

(hon med den dyra systemkameran som inte används)

Kommentarer
Postat av: Anette

Nu fattar jag ingenting! Vaddå Twilight nerd??? :P

Tack för igår! Det var verkligen jättemysigt! Kram

2010-07-07 @ 08:38:48
URL: http://www.lillahumlan.com
Postat av: saida

guldblonda slingor låter nice =)



sv: asså duu, hur kan man INTE tycka jacob är snygg? ;) tänk en natt med honom ... rawwwr!



haha ja så jävla typsikt mathilda :P

jag vet inte när jag ska komma till da skåneland igen :o typ i höst kanske?

2010-07-07 @ 14:02:03
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0