Falsterbo!

Tjena hejsan!

Innan jag glömmer
Saida: Jag sa inte att jag inte tycker han e snygg, för det är han, lätt! men jag är TEAM E ;) bara så du vet! haha, ska vi starta bloggkrig nu? lägga upp fula bilder på varandra å så? hahaha, fan vad underhållande det hade vart!

Idag har jag inte gjort någonting nyttigt alls, bara ätit godis, kollat på Inglorious Basterds, solat halva kroppen (eftersom den andra halvan är bränd) och slingat håret hos Johanna! Nice, ska ta lite i taget, men det är lite ljusare nu!

Imorse blev jag väckt av ett samtal! Det var Sanna (Sören) :D vi har inte setts sedan vi var i Florida för över ett år sedan, hon ringde och meddelade att hon är i Falsterbo i dagarna, sådär helt spontant, så vi ska ses imorrn! skitskoj! sen ringde jag my darling Nella, som jag saknar! bajs på dig att du är i Rumänien!

Nu kommer strax min sambo in, och har jobbat mellan 0600-2300 varje dag! stackaren! Men imorrn är han ledig! ska kolla hästar med sin älskade flickvän! woho!


Tack och goodbye!

Kommentarer
Postat av: saida

HAHA yeeah bloggkrig a la kissie!

haha du är så rolig "solat halva kroppen", aww fan vad jag saknar diiig.

2010-07-09 @ 11:37:06
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0