beach 2010

haha säger jag bara! sånt orkar jag inte med! jag kör på den utslitna D&G-kopiebikinin från turkiet! träna? det orkar jag inte! haha, har inte sån panik som många andra som slutar äta och börjar träna långt innan våren har satt sig i knopp för att sen köpa typ 5 olika snygga bikinis!

nej, idag blir det beachen med Agge! fett med nice!

och ikväll ska jag och Berg inta Tomelillas VIP-stolar för att avnjuta Eclipse för andra gången! hehe

och det bästa av allt, JAG HAR SEMESTER!!!!! (love)

Nä, nu ska jag dricka coca!

Roger and out! (säger dom det i filmer)?!

Kommentarer
Postat av: Anette

Va!? Har du sett den igen!?? Avis! Måste masa mig tillbaka till bion! ;) Låter som ett jobbigt måste men nej då! Som sagt så är jag fast igen! For good this time! :P

2010-07-06 @ 11:19:48
URL: http://www.lillahumlan.com
Postat av: Nella

jag saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-06 @ 19:25:51
URL: http://hysteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0