Då provar vi igen!

NU ska jag börja blogga... har vi inte hört detta förr?
Men nu har jag i alla fall bestämt mig, nu ska jag blogga minst en gång om dagen!

Vaknade ca 0445 imorse, skulle upp vid 0530, jobbedags!
Hade en massa trevliga kunder på macken, sålt motorolja, diskat mjukglassmaskin,
grillat korv osv!
Alfred ringde och berättade att han hade ringt på 2 lägenheter i St:olof, intressant!
Klockan 1500 anlände jag till St:olof city och mötte upp mannen och kollade först på
en fin tvåa med öppen planlösning, både Alfred och jag gillade den.
Kollade på en trea efter, inte alls lika charmig planlösning men klart bekvämare
och mer praktisk med ett rum till där man t.ex kan ha ett eget litet pluggrum kanske!?
Lite samveteskval över vilken vi ska välja!
Efter dom lägenheterna gick vi över vägen och kollade på en bostadsrätt, (visste inte
att det var en bostadsrätt, vill ju ha en hyreslägenhet). Helt ok lägenhet, men ägarna?!
- Jaaa, assou, di e ju inga sonna blattar som i rosengård ti grannar, dom e ju fron ungern,
men dom e ju liksom lugna sudäur. Sen e ju skithused nyrenoverad, o köged me.
En sån seriös person vill man gärna göra affärer med. Right?



Nejmen ha en trevlig kväll!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0