Blivit med soffa!

Igår började jag dagen med att cykla post, med hosta.. Rundan gick snabbt iaf, och var
tillbaka på posten igen vid 1 kanske! Rättsånice!
Körde hem med min firmabil (hehe) och chillade lite vid datorn. Kom på
att man kanske skulle köpa en soffa! Jaaa! En soffa!
Ringde till Jysk (som dessutom inte har direktnummer till själva butiken, så man måste
ringa en växel och säga vilken butik man vill nå - YSTAD! - Sa du... Örnsköldsvik?
-Nej, YSTAD! - Sa du... YSTAD? - Ja. Tänk er lite Jenny på skånetrafiken)
Lade iaf undan en soffa till kvällen, kanon... Hur ska jag nu hämta soffan?
Jo, jag ringer min karr! Han slutar klockan 17.15, kanon, du hinner.. typ!

Det resulterade i att bilen rullade in på gårdsplanen! KNÖKFULL! Stackars Alfie fick knappt
plats!

fullpackad?

Tur man har en händig man!

Kommentarer
Postat av: Anna N

Härligt fullpackad bil! Ska bli nice o få se soffan på plats :)

2010-04-29 @ 23:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0